Eda

Dünya güzeldi,içim de güzel olsun istedim.İçimde bir suçluluk,hatta kötülük yokmuş gibi yaparsam,yavaş yavaş kötülüğü unuturdum.Böylece hiçbir şey olmamış gibi yapmaya başladım.Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa, hiçbir şey olmaz sonunda.
Reklam
Utanmaz erkekler beni korkutur.Çok vardır bizde bunlardan. Utanmazlık bulaşıcı olduğu için de bazan bu ülkede boğulacak gibi olurum.Çoğu sizin de utanmaz olmanızı ister.
Yüzünü aklımda tutamayacağım diye korktuğumu söylemiştim bir kere.Halbuki nasıl yanılmışım!Hasta hafızama çakılmışsın adeta.
Onu düşünmediğim dakika artık hiç yoktu.
Mutluluk insanın sevdiği kişiye yakın olmasıdır yalnızca.
Reklam