Eda

Belki de ben şimdiye kadar sahiden sevmenin ne olduğunu bilmiyordum.
Reklam
Odamda günlerdir yalnızım,ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Duran bir şey var bende, ağaç gibi. Onu ayaklandırıp oradan oraya gitmem zor.
Ne denmiş akıp giden her suyla akıp giderim Çünkü sevdim çünkü bu yüzden güçlü bileklerim kanadı Sahici mi elinde tuttuğun o kartal kanadı Sen tuttun acıdan benim ellerim kanadı Turgut Uyar
Kısa zaman sonra tekrar ayrılacağımızı,hem bu kez belki de bir daha görüşmemek üzere ayrılacağımızı biliyorum.Mezara kadar ayrı yollarda gideceğiz.Ama anısı hep canlı kalacak içimde.
Reklam