Eda

Kendine iyi bak.Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni.Bir daha hiçbir cihan bulamaz seni.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmişin tek çekiciliği,geçmiş olmasındadır.
-Benim yüzümden mi intihar ettin? -Evet,ama senin suçun değil.
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş...Ne aradığımızı bilmeden aramak...Şimdi içim rahat,aradığını bulan ve başka bir şey istemeyen biri gibi sükunet içindeyim...Dünyada bundan büyük bir saadet olur mu?

Eda

, bir kitap okudu
8/10
·420 syf.·
2024 6. kitabı
Elif Şafak
8.2/10 · 76,7bin okunma