Emir Arduç

Emir Arduç
@eemir36
Sen kendini ne sanıyorsun Lavinia? Altı üstü, herşeyimsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Emir Arduç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
10 saatte okudu
·
2021 1. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,9bin okunma
Kusurlarını görmeden birbirini anlamanın kör duygusu bu iki yanlız insanın üzerine bir mutluluk gibi inmişti. Birbirlerine söylediği sözler gitgide daha içten, daha yavaştı, birbirlerini anlayabilmek için birbirlerine iyice sokulmak zorunda kalmışlardı.
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum.Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.

Emir Arduç

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
5/20 kitap - %25 tamamlandı
5 kitap okudu
20 kitap
1.078 sayfa
0 inceleme
4 alıntı