Esma

Esma
•Welat xemgîn û ez xemgîn im. 𓃵 anitsayac.com
İnsan bir kez ölür ve bunun unutulmaz bir an olması gerekir.
Sayfa 22
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nazikliğin böylesi:)
Bizi cenazenize mi davet ediyorsunuz? Ah, çok naziksiniz! Ama ne zaman cenaze?
Alıntı
Yaşayan ölüleri oynuyoruz.
Alıntı
Ah , hayat küslükler için öyle kısa ki...
Alıntı
Sizinki kadar katılaşmış bir kalbe daha önce hiç rastlamadım.
Alıntı