O: Popon hoşuma gidiyor. Popon gerçekten çok ama çok hoşuma gidiyor. Bunu dememde sorun var mı?
Ben: Yok.
O: Poponla ilgili hayran sayfası açmak istiyorum.
Ben: Peki, bu biraz garip.
O: Harika poponun güzel gözlerine aşık olduğu bir hayran kurgusu yazmak istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ama benim asıl bilmek istediğim, durumdan bağımsız bir sen olup olmadığı. Çok derinlerde hakiki, gerçek bir birey var mı; parası olsa da olmasa da, erkek arkadaşı olsa da olmasa da, şu veya bu okula gitse de aynı kalacak bir birey var mı? Yoksa sadece bir dizi durumun sonucundan mı ibaretim?"
bu alıntıyı john green'in başka bir kitabında okuduğuma o kadar eminim ki.. hangi kitaptı hatırlamıyorum ama bulacağım
augustine
@evermore
·
"Hoşmuş bence," dedim.
"Acayip uyakları olan kısa şiirleri seviyorum çünkü hayat da böyle."
"Hayat da mı böyle?" Ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.
"Evet. Kafiyeli ama beklediğin şekilde değil."