Öncelikle öcü değilim🙏🏻 cekineceginiz kadar tehlikeli bir panelci de değilim, her şeyi yargılayan biri hiç değilim (egoist biri olduğumdan şüpheleniyorum suan ama sorun değil!🥳) ya neyse işte ana fikir cekinilecek biri değilim, tüm ön yargılarını bir kenara bırakıp cesaretlendigini düşünüp bana yazicaksan hoş karşılarım sadece tek bir ricam var🥰.. Lütfen gece geç saatlerde bu cesareti bulup yazma çünkü 00.00 itibariyle tabiri caizse bir mala dönüşüyorum, ters cevap veriyormuş gibi hissediyorum cevaplarıma sonradan bakınca...Bu kadardı tskrlr🙏🏻🥰