Eylül

Eylül
@ehkayar
"Beni yalnız bırakın, yalnız kalmaya her zamankinden daha çok ihtiyacım var."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonra
Bu düzenli yaşamalar olmasa diyorum Bu sabah kahvaltıları demli çaylar Kızarmış ekmek dilimleri Sonra giyinmek bir şey umarak aynalardan Sonra düşmek yollara son otobüse yetişmek Sonra çalışmak akşama kadar Sigara dumanları beylik konuşmalar Dört yanın taştan heykellerle dolu Kime seslenirsen sağır Ne yana bakarsan bir beyaz duvar Sonra kulaklarında bu şehrin uğultusu Alabildiğine bir bezginlik yüreğinde Sonra o geçmek bilmeyen saatler Sonra akşam Sonra paydos Sonra yalnızlık Sonra keder Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum Bir deniz kenarı mı olur Bir dağ başı mı olur Kaçsak bu kalabalıktan Bir yer bulsak kendimize Düzenli yaşamalardan uzakta Bir yanımızda şehrin ışıkları Bir yanımızda kucak dolusu yıldızlar Orada hiç yemesek hiç uyumasak Hiç düşünmesek yarını Sonra unutsak sıkıntısını günlerin Gecenin karanlığını Sonra bıraksak kendimizi sevgiye erdemliğe mutluluğa
Sayfa 373·Kitabı okudu
Şiir
En ince yerinde sözün, en içten Gülüyorsun ya hani köpük köpük Binlerce pencere açılıyor içime Her camında bin altın güneş sen İp ince bir ışık yağmuruyla Yıkanıyor yüreğim el değmemiş yerleri Bir ilk yaz göğü gibi sen öyle uzak Güzellikler içinde dupduru gülümsedikçe Ey sabahın sevinci, mutluluğun imgesi Solgun umutlarıma düşen çiğ tanesi Eksilmesin ömrümün saklı sularından O düş inceliğinde öpüş iştenliğinde Gülüşünün yüzünde gümüşlenen aylası Sevgisiz mevsimsiz bir donuk zaman içinde Aldığım tek soluk yaşadığım an oldun Seninle anlam buldu nesneleri dünyamın
Sayfa 107·Kitabı okudu
Şiir
Ya Sabır Tespihleri
Benim meczup haykırışlarım Senin rengarenk, doksan dokuzluk Tespihlerine gömüldü Güldün delicesine Ağladım; anlamadın Tanelerinde yüzün İmâmesinde endâmın vardı Sonra ben çekerdim o sevda tespihini Düşlerim yanardı saatler boyu Âh çekerdim İple çekerdim zamanı Yazar yazar bir şiiri Temize çekerdim cam kenarında Hamalıydım ak düşmüş saçlarımın Yaşımın, yurdumun; kahır çekerdim Sonra bir sigara yakardım yüreğimle Dumanı ölüm diye içime çekerdim Öyle çok yüz vardı ki etrafımda Hangisine baksam, yalnızlık çekerdim Sonra kendimi çekerdim kılcallarından dünyanın Bırakırdım bir dere kenarına Dikkat çekerdim Yürürdüm açılmamış kuyularına ömrün Kurak bir insanlık için Âbı hayat çekerdim Senin hiçbir zaman bilmeyeceğin Ne yükler çekerdim Ne tadılmamış sancılar Bakardım; ne yaparsam yapayım
Sayfa 14·Kitabı okudu
Şiir