Fakat o çocuk benim için her şey demekti, çünkü sendendi, ikinci bir Sen'di, aynı zamanda da artık Sen değildi, yani o mutlu, o kaygısız, elimde tutmayı başaramadığım Sen değildi, onun yerine -böyle düşünüyordum- her zaman için bana verilmiş olan Sen'di, bedenimin mahpusuydu, hayatıma sımsıkı bağlıydI. Şimdi artık sonunda seni yakalamıştım, seni hayatının gittikçe serpilip geliştiğini damarlarımda hissedebiliyordum, seni besliyor, susuzluğunu giderebiliyordum, ruhumda yakıcı bir arzu uyandığında seni okşayabilir, öpebilirdim.Görüyor musun sevgilim, işte bu yüzden çok mutlu olmuştum senden bir çocuğum olacağını anladığımda, bunu o yüzden senden saklamıştım: çünkü şimdi artık benden kaçamazdın.