Ekşim

... ne de olsa insan kendi ışığını ona yansıtan kaç kişi tanırdı ki?
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesin gönlü aşkla yoğrulmuştur. Beşikteki çocukların gönülleri bile aşktan çok uzak değildir.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Edebiyat
…bazen de bir köşeye çekilip yalnız düşünür. Zihninde bir meşguliyet, bir keder olduğu yüzünden belli olur.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat
hayatımda ilk kez biri bana 'kendine çok dikkat et' dedi. anlamış onun kalbini taşıdığımı herhalde… rastgele, yürürken aklına geleyim sızlasın için… zaman sen olmayınca geçmiyor, sen olunca da yetmiyor… 'üşüyorsan söyle, seni bir kat daha seveyim.' kim istemez mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın? çık gel bir kez daha çık gel bir kez daha beni bozguna uğrat ben güzel değil miyim? neden kuş koymuyorlar yoluma? 'ben sana kızsam, kendime küserim…' 'ama sen yine de gitme gidersen peşinden gelmem ama kalırsan bu masalın sonunu birlikte öğreniriz. meğer ne çok canı yanarmış insanın, baktığı yerde göremeyince görmek istediğini birgün aklına gelecek olursam bana şiir ısmarla, şubat’ı konuşalım.'
Şiir