Melankolinin kökü sensin bence,
Senden doğdu ya da sen doğdun
Acaba merak ediyorum;
Sen ölünce bitecek mi bu hallerim?
Yoksa çoktan işlendi mi iliklerim.
"Sevgili şair,
Belki de sen haklısın, en iyisi susmak. Susmak ve unutmak. Unutmak mümkün değilse de, hatırlamamak. Ne de olsa ikisi aynı şey değil, öyle değil mi?
Suzan"
Bir ermiş bir gün rüyasında, kelebek olduğunu görmüş. Uyanınca kafası çok karışmış. "Ben mi rüyamda kelebek oldum yoksa bir kelebek şu anda rüyasında ben olduğunu mu görüyor?"