Yazan ve resimleyen kişinin aynı olduğu başından geçen epilepsi hastalığını anlatan, geçirdiği nöbetler sırasında yapmış olduğu çizimleri içinde barındıran okuduktan sonra sağlığımızın yerinde olmasına şükredeceğimiz türden bir kitap . Okurken onun dünyasının içine giriyorsunuz. Etkileyici ve farklı bir stil.