İş işten geçmeden konuş şimdi ve söyleyecek başka hiçbir şey kalmayıncaya kadar da konuşabilmek umudunu taşı. Ne de olsa zaman azalıyor. Belki de şimdilik hikayelerini bir yana bırakıp hayatının anımsadığın ilk gününden bugüne kadar bu bedenin içinde yaşamanın nasıl bir duygu olduğunu incelemeye çalışsan iyi olur.
Gogol’la ilk tanışmam oldu. O kadar güzel öyküleri var ki içerisinde anlatımı da akıcı olunca seve seve okuyorsunuz. En çok Portre ve Palto öykülerini beğendim. Okurken öykülerin içine dalıyorsunuz ve bittiğinde hoşnut bir şekilde iyi ki okudum diyorsunuz . Ben çok beğendim iyi ki okumuşum :))