-Çekim yasası sevgi yasasıdır. Evren'de sevginin gücünden daha büyük bir güç yoktur. Sevgi yasasından kaçış yoktur. Hissetmek arzudur, arzu da sevgi. Sevgiyle aşılanmış bir düşünceyi yenmek mümkün değildir.
-Olduğumuz her şey, düşünmüş olduklarımızın sonucudur.
Okumam için kitap beni seçti, ben kitabı değil.
Kitapta da bahsettiği gibi; "Simyacı'yı okumak, herkes daha uykudayken Şafak vakti uyanıp güneşin doğuşunu izlemeye benziyor. "