Nerdeyse 100. sayfaya kadar geldim, çok keyifli ama şöyle bir şey oldu; ele aldığı bir çok kavramı bazı yazarlar, kitaplar, filmler üzerinden anlatıyor. içlerinde benim okumadığım çok yazar var. Böyle olunca yazık etmesem en azında 2-3 yazarı okuyup öyle mi devam etsem diyorum?
Böyle olunca siz ne yapıyorsunuz?
İkinci HayatNurdan Gürbilek · Metis Yayıncılık · 2020421 okunma
Bugün halk kaybolmuştur. Bugün eksik olan şey halktır. Bugün halk "kitle"' ye "kamuoyu"na, bir köken arayışına dönüşerek sahneden çekilmiştir, ama bugün eksikliği hissedilen şey de halktır.