hayır, bilakis zweig'in dilini çok severim, bu kitabında da zor bir konuyu hem iyi bir yazar hem de psikolojiyle ilgili olduğu için çok iyi anlamış ve açıklamış. ama bahsedilen kişileri okumayınca, özellikle şiirleri bizzat deneyimlemeyince bunlar basit genel kültür bilgisinden öteye geçmiyor, o yüzden yarım bıraktım. yazarları bir gün okuyabilirsem kesinlikle tekrar döneceğim kitaba. eğer casanova, stendhal ve tolstoy'u tanıyorsan çok değerli olacağını düşünüyorum