Özdemir Asaf'ı hep sevmişimdir.. Hele o kelime oyunları yok mu ? Başta bu adam ne diyor dersin ama sonra bir bakmışsın "ben n'apıyorum?" diyerek bulmuşsun kendini:
Bundan böyle erişemezler
Ne benim senime
Ne de senin benime
Ben sen varken
Kalmam kendi kendime
Sana iyi sözler söyleyemem
Sen var ol derim
Sana değil sen'e..
Hata yapma ya da başkalarını mutsuz etme kastı olmadan da hata yapılabilir ve üzüntü verilebilir. Düşüncesizlik, başka insanların duygularına karşı dikkatsizlik, kararsızlık da aynı işi görür.