Ve o zaman ki, Rabbin âdemoğullarından, onların sırtlarından zürriyetlerini aldı ve onları kendi nefisleri üzerine şahit tuttu; “Ben sizin Rabbiniz değil miyim?” dedi, (Onlar da) “Evet, şahidiz!” dediler. ( Bu da) kıyamet günü, biz bundan muhakkak ki gafiller idil dememeniz içindir.
(Â’raf, 172)
…Zaten şu dünya da bir göz yumup açıncaya değil mi? Çıplak ve fakir bir zavallı olarak geldin şu dünyada sultan olsan ne yazar? Ancak ki ruhun iman ışığında sultanlar gibi yaşasın… Gerisi boş vesselam…