Ey zavallı ölümlüler, niçin mızraklarınızı tutuyor,
birbirinizin ölümüne yol açıyorsunuz? Vazgeçin,
kederi bırakıp şehri huzur içinde tutun.
Yaşamın rengi kısadır. Bunu da kederlerle değil,
olabildiğince mutlu sürmek gerekir.
"Savaş halkın oyuna sunulduğunda, kimse kendi felaketini
düşünmüyor, hatta felaketin ötekileri vuracağına
inanıyor. Eğer oylamada ölüm göz önüne
alınsaydı, Yunanistan hiçbir yerde kargı altında
yitip gitmezdi."