Özlem Özyurt

Acı, ağlamaklı bir sızı dolanıyor bize. Yalnızlık gibi bir duygu. Artık ölülerimiz de var bizim. Anneler, babalar bizi bırakıp gidiyorlar. Onlardan da ayrılıyoruz. Çocukken yalnız ihtiyarlar ölür sanırdık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Özlem Özyurt

, bir kitabı okumaya başladı
Nezihe Meriç
7.3/10 · 451 okunma

Özlem Özyurt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·125 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2026 00:48
·
2026 4. kitabı
Orhan Kemal
7.1/10 · 4.109 okunma

Özlem Özyurt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·263 syf.·
98 günde okudu
·
Okunma: 26 Nisan 2026 23:35
·
2026 3. kitabı
Adalet Ağaoğlu
7.6/10 · 346 okunma
Aslını duyamadığımız acının yerine sahtesini koyuyoruz