esin

esin
@esin_mavi
Hayatta en zor şey de ; insanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır. (William Shakespeare)
Asil insanların en neşeli zamanlarında bile bir hüzün vardır, daha düşük ruhlar ise en sefil zamanında bile neşelidir.
Reklam
Gelecek ya şimdiye benzeyecekti , ki o zaman ondan haberi bile olmayacaktı ya da şimdiden farklı olacaktı ki o zaman da içinde bulunduğu durumun hiçbir anlamı kalmayacaktı
İnsan öleceğini fark etmiyorsa , varoluşunu da yaşayamaz.
İnsan ya düşkünlere acır , ya da yüce varlıkları kıskanır
Oyunlarda tanrılar çizerdi soylu kişilerin kaderini ;insanlar daha oyunlara karışmıyordu
Reklam