Kitapı beğendim.Sürükleyiciydi. Ayrıca çok da bilgi vericiydi.Bitene kadar elimden bırakmadığım bir kitap oldu.
Bölümlerden oluşuyor ve her bölümün başında alıntılar bulunuyor. Bazılarını yazmak istiyorum.
:Bir Afrika kabilesinde şöyle bir söz vardır:"Köyü tarafından sevilmeyen çocuk,sonunda o sevgi sıcaklığını hissetmek için köyünü yakar."Yani bugün dünyayı yakanlar,aslında zamanında ihtiyacı olan sevgiyi alamayan çocuklardır.Başka bir şey değil.
:Dünyanın bütün nimetleri elinde bile olsa,onları tadabilecek bir ruh gerekir.Çünkü bizi mutlu eden;bir şeyin sahibi olmak değil,tadına varabilmektir
.-Michael de Montaigne
:Bağlılık,düşünmemek demektir,düşünmeye gerek duymamak demektir.Bağlılık bilinçsizliktir.
-1984-George Orwell
:İnsan optik bir illüzyon aslında.Zira senden uzaklaştıkça gözünde büyürken,sana yaklaştıkça gözünde küçülür.
:Hayat öyle bir sinir ağı ki,kimlerle sinaps yapacağını asla kestiremezsin...
:Dünyada aynı kitabı okumuş olan iki insan yoktur.
-Edmund Wilson
:Cesaret korkunun yokluğu değildir,başka bir şeyin korkudan daha önemli olduğu kanısıdır.
-Ambrose Redmoon
:Kalp dediğin atıyor zaten.Marifet ritmi değiştirebilende.
-Mary Ann Evans
:Eğer iki insan her konuda anlaşıyorsa,emin olabilirsiniz ki düşünen yanlızca bir tanesidir.
-Lyndon Baines Johnson
:Ne yani;böylesi korkunç bir dünyanın,bir de cehennemi mi var?
-Umberto Eco