Yazar olmak isteyen bir gencin gazetelere yazı yazıp aç kalmamak uğruna hayatta verdiği mücadeleyi anlatıyor.Durum o kadar vahim ki ceketinin düğmelerini bile satmayı düşünüp açlıkla savaşabilir miyim gibi düşünceleri var.Kitabı bitiremediğim için çok da detay veremiyorum.İnanılmaz ağır bir ruh haliyle yazılmıs ve çok kopuk ilerliyordu bana göre ve ağır geldi bu yüzden okuyamadım.Tekrar dener miyim okumayı bilemiyorum.