Denizin yaladığı kumlara yazılan bir yazı,
Rüzgara karşı söylenen bir türkü müydü yaşamım?
Anımsıyorum, belleğimin duvarlarını göçürmek pahasına...
Aklımda acıları tutan elekler vardı
"Ah, sevgili ağaç, iyi bir hayat yaşadın, öyle değil mi? Biliyorum, bu hayat için doğduğunu hissediyordun, öyle ki değişmesini hiç istemezdin. Ama her şeyin, sevgili ağaç, iyi şeylerin bile bir sonu vardır."