Doğum gününde ya da özel bir günde nasıl bir hediye istediğini sorduğumda cevabı hep aynı olurdu: "Hediye olmasın lütfen, édes kis, benim tatlı yavrucuğum. Hasretini çektiğim hediyelere kavuştum artık - yeniden bir çocuğu kucaklayabilmek, sevgiyi hissedebilmek, kimi zaman gülebilmek ve nihayet bir kez daha ağlayabilmek. Özlemini çektiğim ne varsa, hepsi burada."