Açıkçası bu kitabı okuduktan sonra kitabın fazla abartıldığı kanısına vardım. Ders kitabı gibi ve akademik bir dil kullanılmış. Bu konularda bilgisi olmayan normal bir insanın anlayamacağı pek çok terim barındırıyor. Diğer yandan yabancı isimlerin fazlalığı okuma akışını da bozuyor. Okurken iyi bir dikkat gerekiyor. Kitaptan istifade edebilmeniz için kendinizi tam olarak kitaba vermeniz lazım, aksi halde aynı yerleri tekrar tekrar okumanız gerekebiliyor anlayabilmek için. Aslında sunduğu öneriler bakımından pek çok anneye güzel bir bakış açısı kazandırabilir. Oğlumun dil gelişimine katkı sağlarım düşüncesiyle aldım ama içerisinde yazılanları zaten yaptım ve yapıyorum. Sorunlara getirilen önerilerin tamamı açık ve anlaşılır değil. Elbette daha açık ve anlaşılır kısımları da vardı ama benim için çok güzel bir okuma tecrübesi olmadı. Aradığımı bulamadım diyebilirim. Üstelik kitap şu an o kadar pahalı ki alıp okuyun faydalanırsınız hiç hiç diyemem. Size kalmış yine de. Kitapta yazılan akademik dili tam olarak anlayan bir kişinin böyle bir kitaba ihtiyacı da yoktur diye düşünüyorum.