"Ve zulme, acıya, hüzne dayanabilen insanda acıma duygusu, hoşgörüsüzlüğün acı kırbacının izlerini ruhunda taşıyan insanda hoşgörü, zamanın zalim dalgalarının keskin tokadını yüzünde duyan insanda tevekkül ve hep aldatılan insanda da sadakat duygusu çok yoğun olur."
İnsanların iki temel günahı vardır ve diğerleri de bunlardan doğar ; sabırsızlık ve miskinlik. Sabırsız oldukları için ceneten sürülmüşlerdir ; miskin oldukları için geri dönemiyorlar . Yine de tek büyük bir günah vardır: sabırsızlık. sabırsız oldukları için sürülmüş, sabırsız oldukları için geri dönemiyorlar.