Fatih

Fatih
@fatihhayan
Ben de istedim güzel şeyler, tabiat bana pek mi cimri davrandı ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah yarabbi, hayat bir türlü yakamı bırakmıyor, nereye gitsem peşimde!

Fatih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·438 syf.·
4 günde okudu
·
2021 40. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma
"İyi" diye bir sözcüğün varsa, "kötü" gibi bir sözcüğe neden ihtiyaç duyarsın ki?
Körlük onlar için, basit bir karanlık içinde değil, parlak bir ışık içinde yaşamaktı.