Hiristiyan bir kız ve müslüman bir erkek birbirlerine aşık olurlar ve evlenme ye karar verirler.
Aralarında şöyle bir konuşma geçer:
Erkek -Evlenebilmemiz için senin müslüman olman gerek..
Kız - ama ben günde beş vakit namaz kılamam.
- sıkıntı yok, zaten bende kılmıyorum.
Kız - Ama müslüman olursam örtünmem gerek.
- O önemli değil, annem ve kız kardeşim de örtünmüyor zaten.
Kız - Ya içki..! Ben içkiyi bırakamam.
- Bende arada içiyorum, bırakmana gerek yok o yüzden..
Kız - Peki disko, kumar, eğlence...
- Bunların hepsi Türkiyede de var ve serbest.
Kız - Bence sen gel hiristiyan ol..!!!
Çünkü sen benim dinime daha yakınsın..
Anlayana...