Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!
Peki, yaşam devam ederken neden kendimize eziyet ediyoruz? Kendimizi istemediğimiz şeyleri yaparken buluyoruz, sevdiklerimize zarar veriyoruz, neden kıymetini bilmiyoruz?