Fattoker

Fattoker
@fatonomikk
Gökyüzü gibi bir şey bu çocukluk Hiçbir yere gitmiyor...
Reklam
'gün var mıdır ki akşam olmadık.'
Akıl, akıl olsaydı ismi gönül olurdu; Gönül, gönlü bulsaydı, bozkırlar gül olurdu...
Karanlık, uzun geceler vardır. Kapalı gözlerle uzandığım. Bir kaç saatin bana ait olduğu karanlıklar. Bazen fırtına sesi işitilir. Bazen panjurların çinkolarına gür yağmur damlaları çarpar. İçime denk gelir yağmurun coşkusu, ıslaklığı..
Bu gözler bana konuşuyor gibi geldi. Tebessüm ediyor, alay ediyor, fakat ayni zamanda içlerinde derin bir hüzün vardı..
Reklam