Fatoş erol

Fatoş erol
@fatos_47
Yarımlıkda Bir Bütünmüș
Sen zaten neyi tamam ettin ki?dedi bana. Aslında, tam diye bir şey yoktur, dedim. Her tam, bir üst yarımın alt basamağıdır. Yani yarım da bir bütündür.
Edebiyat
Reklam
Okumayı sevmeyen bir kral olmaktansa, tavan arasında kitap yığınları ortasında oturan bir fakir olmayı tercih ederdim.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Düşünce
Umut, nefes nefese koșarken bir sokağın köșesinde arkadan yetișen bir kurșunla vurulmaktı elbette.
Ölüm yavaş yavaş geliyor...Tıpkı tek tek uzuvları nazik bir șekilde ele geçiren ama asla durmayacak olan bir zehir gibi.
Edebiyat
... Bilinmezlik insanı önceden kestirilebilen her türlü tehlikeden daha çok ürkütür.
Edebiyat
Reklam