Fazlı Aydın

Fazlı Aydın
@fazliaydin
Canın cennete dostum
Gerçekten acı çekerken hangi nedenle olursa olsun insanın kendi acısını arttırmayı dilemesi mümkün müydü?
Fazlı Aydın
Acı duyunca yapabileceğiniz tek şey vardı; acının kesilmesini dilemek.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İsveçte yaşayan bir arkadaşım bize gelmişti. Bilgisayarda bir şeyler yapıyorduk, o an elektrikler kesildi. Arkadaşım panikleyip birden masanın altına girdi. Ben eğilip onun bembeyaz olan yüzüne bakıp ne yaptığını sorduğumda benim de masanın altına girmemi söyledi ve benim soğukkanlı oluşuma hayret etti. Adama bak, deprem olacak onun hiç umurunda değil dedi. Meğer onların ülkesinde elektrik sadece deprem ve savaş durumlarında kesilirmiş. Neyse ki ben ona durumu anlatınca rahatladı. Elektrik bu, dedim. Kul yapımı. Kesilir de gelir de. Neyse biraz sonra elektrik geldi ama bizim bilgisayar çalışmadı. Voltaj yüksek geldiği için bilgisayar yandı. Arkadaşım bana saçma sapan bir soru daha sordu: Şimdi ne olacak? Cevap verdim. Yenisini alacağız. İnanmadı bana. Onların yaşadığı ülkede haber verilmeden böyle bir şey olduğunda, şahısların zararını devlet karşılıyormuş. Daha neler!
İlişkiler
Fazlı Aydın
Türkiye'de de böyle bu durum sadece devlet değil elektrik şirketi karşılıyor.