Mervenisa Yaşar

Mervenisa Yaşar
@felsefiyat
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyet'ini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Gemi leşlerinin yüzdüğü bulanık insanlık denizinde bembeyaz bir fenerdim ben
Sayfa 41 - Cem Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Tanrı, parmağını sinir şebekeme sokmuş, tedbirli, sadece üstünden, telleri birazcık karıştırmıştı. Tanrı, parmağını geri çekmiş, sinirlerimin ipince telleri, kökleri parmakta kalmıştı. Tanrının parmağı, geride bir de delik bırakmamıştı, bu parmağın geçtiği yolda, beynimde yaralar kalmıştı.
Sayfa 23 - Cem Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Gökteki Allah Baba, semadaki serçe gibi beni de düşünmemiş, ben aciz kulunu göstermek lütfunda bulunmamış mıydı?
Sayfa 23 - Cem Yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat

Mervenisa Yaşar

, bir kitap okudu
7/10
·158 syf.·
16 saatte okudu
·
Okunma: 14 Temmuz 2022 00:15
·
2022 37. kitabı
Knut Hamsun
7.6/10 · 35,7bin okunma
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2021 23. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2021 22:38
LGS döneminde stresten öldüğüm vakitlerde okuduğum kitabın incelemesini yapmak şimdi nasip oldu :) Gerçi o zamanlar daha iyiymiş şuan fark ediyorum. E artık kitabımızı incelemeye başlayalım o zaman. Kitabımız uzayda uzay roketine yetişememesi sonucu marsta mahsur kalmasının romanını anlatır. Bence kitabımızın bu derece sevilmesinin sebebi karakterimizin o zor zamanlarına karşı pes etmeyerek mücadele etmesini ve mücadele ederken de yaptığı esprileri karakterimizi diğer roman karakterlerine göre daha vazgeçilmez olmasını sağlıyor. "Andy Weir'in onca zorluklara rağmen yazdığı bu kitap ilk başta bedavaya internet sitesine paylaşırken sonrasında da popüler olup filmi bile çekilmiştir. Kitabımızın biraz konusundan bahsedeyim, kitabımız marsa giden astronotumuz rokete yetişemez ve kaybolur kaskı sayesinde kurtulur ve hayatta kalmaya mücadele eder. idrarından patates yetiştirir. ve en sonunda yırtılan roketine yeniden bir kumaş gererek en sonunda kurtulur ve dünyaya gelir. Eminim bunu belgesel şeklinde yapıldığında ben çok sıkılırdım. Ama karakterimiz esprili bir şekilde olduğu için hiç sıkılmadım bu kitabı herkese öneririm gerçekten heyecan dorukta çok güzel bir kitaptı. İYİ OKUMALAR...
Edebiyat
MarslıAndy Weir · İthaki Yayınları · 202210bin okunma
Reklam