Şimdi Azerbaycan'da mevsim bahardır
Ama türküleri yine, baştanbaşa efkârdır Düşlerime yağan kardır
Boynu bükük bir diyardır
Yârdır
Ağzı köpüren atlar üstüne yeminim vardır Azerbaycan yüreğimde bir şahdamardır..
Pencereden bakar gibi
Bekliyorum seni
Perdeyi çekmeden,
Gözümü kırpmadan.
Belki uzaktan ama
Bir o kadar da yakından
Seviyorum seni ;
Camdan cama,
Candan cana…