"Kimselere kendi adıma kinim, nefretim yok. Sade insanoğlunun niçin bu kadar alçaldığını, niçin bu kadar budala olduğunu hâlâ anlayamadığıma yanıyorum."
"Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğumda söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne Taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. Iyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok..."