Ferhat

Ferhat
@ferhatgok
"Sükunetim deliliğimden."
"Bazı insanlar hayatına sadece 'ders olsun' diye gelir. Ama o ders, canından bir parça götürür."
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Aşk, birini olduğu gibi kabul etmek değil midir zaten? Eksikleriyle, fazlalarıyla, kırıklıklarıyla...”
Alıntı
"Bazı yenilgiler zaferdir. Çünkü insan bazı şeyleri kaybederek büyür."
Alıntı
"Gezin, görün, keşfedin, başkalarıyla ilgilenin, okuyun, sevin. Bunları dolu dolu yapın ki izleri yüzünüze yansısın.
Alıntı
"Çok dinliyorsun, çok fazla kahve içiyorsun, yabancı odalarda çok uzun oturuyorsun, gereksiz şeylere çok fazla kafa yoruyorsun, çok fazla umutlanıyor, kendini çok fazla avutuyorsun."
Alıntı