Benim hala Umudum var.
Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar...
Bir kez daha dene.
Yazımın başlığı aslında kitabımızı anlatıyor.Zaten kitabın kendi başlığı da kitabı özetler nitelikte.Belli bir makama gelmiş Mademe'nin görevden azledilikten sonra düştüğü bunalımı anlatıyor.Bu sürecin gecici olacağını düşünmesi ve beklenti içerisine girmesi ,beklentisinin gerçekleşmemesi sonucunda bu durumla başa çıkamaması ve sonunu kendi belirlemesi.
Akılla ,akılsızlık arasında git gel yaşayan karakterimizin bu iki unsur arasında yaşadığı çelişki dolu hayatı üzerine kurulmuş bir eser. Bir yandan akıl dışı unsurlar bir yandan gerçekler...
7 den 77'ye herkesin okuyacağı macera dolu fantastik bir eser.Herkesin bir eksikliklerinin olabileceği bu noksanlıklardan bahsetmek yerine kendine güvenmeyi ,kendinde olanlarla mutlu olmak ve sende olanla başarabilmek.Kısacası özgüven sahibi olabilmek.