Benim hala Umudum var.
Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar...
Bir kez daha dene.
Soğan doğrarken gözleri yaşlı bir insana, "Ne anladınız soğandan da ağladınız?"diye sormak neyse, sesinden etkilenip anlamadığınız sözleri dinlerken "ne anladın da ağlıyorsun ?"demek aynı şey
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabımızın son bölümü aslında tüm kitaba eş değer durumda.O olmadığı zaman ne yazıkki diğerlerinin olması pek anlam ifade etmiyor.Kitapta genel çerçeveler üzerine bir çok konu ele alınmış.Yani bir çok eğitimcinin bildiği, yapması gerekenler.Ama gel görki bu bilinenlerin uygulamaya geçmesinde yaşanan sıkıntılar daha önem teşkil ediyor.Bir çok konudan bahsedilse de konulara örnek çok az.Geçmişte başkalarının uyguladıkları ya da kendi hayatlarında yaşadıkları durumları öyle yapılmış,böyle yaptık ve böyle sonuç aldık kısmı ne yazıkki yok denecek kadar az.Yani yine uygulama yok Böyle olmalı ,şöyle olmalı.Evet aynen katılıyorum.Son olarak doğru yerde ,doğru zamanda,doğru kişilerle olunmadığı sürece kitaptaki bir çok konu anlamını yitiriyor.
Beklemek hepimizin hayatında yer edinen bir sözcükten fazlası.Hepimizin beklentileri farklı farklı olsa da sanırım en garibi ölümü beklemek.Kitabımızın kahramanı da bu garib tabirini kullanmamı sağlayan karekter. Adeta kendim yaşarcasına okudum.Sanki onun yerinde ben vardım.