Bu kadar erotizm içermese asla bu kadar popüler olmayacağını düşündüğüm kitap. Yorumlar sonrası kendimi bunun bir aşk romanı olduğuna inandırarak okudum okumasına da ben pek aynı fikirde olamadım açıkçası. Başladığım serinin devamını da getireyim diye ikinci kitabını da zar zor, atlaya atlaya okudum ama zararın neresinden dönersem kardır diyerek üçüncüye geçmedim. Büyük vakit kaybı.
Henüz okumaya başlamadım ama geçtiğimiz gün kitap fuarında Erdal Demirkıran ile ettiğimiz sohbette kesinlikle okumam gerektiğini ifade etti. Hayatımın dönüm noktası olacakmış öyle dedi. Kitaba dair beklentim büyük.
Not: 100 sayfadan fazlasını okudum beklentilerimi karşılamadı. Kitabın okuduğum yere kadar olan bölümünde kadınlar hakkında kitapta yapılan genellemelerin dışında olduğumu farkedip sevinmem mi gerekiyor yani? Sevemedim. Devam edip göreceğiz...
Romanın başında uyandırdığı merak duygusu ile sizi kitabın sonuna doğru bir yolculuğa davet eden bu kitapta; manevi bir hamurla yoğrulmuş aşkın ve serüvenin hikayesini okuyacaksınız.