📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın tamamını okuyabilen bir insanın bu dört anlaşmaya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Aynı kelime ve cümlelerin yüklemini ve öznesini değiştir, yazıyı uzat, okuyucuya ''kendini sev!'' gibi basit sözler söylet...
Bende mi sorun var bilmiyorum fakat böyle primitif kitaplar asla bana işlemiyor. Bu tarz kişisel gelişimciler kendi kurallarını belirler, belirlediği kurallar haricindeki tüm kuralları yadsır ve der ki; tek hakikat benim kurallarım.
Basite indirgenmiş bol sözcüklü cümleler sadece basit kitlenin dikkatini çekiyor olsa gerek. ''Duşa girdiğinde şunu söyle : BEDENİMİ SEVİYORUM !'' Yahu kardeşim bunlar yıllardan beri söylenen şeyler değil mi ? Çekim yasası dedik enerji dedik evren dedik..
Kısaca ben pek de beğenmediğimi söyleyebilirim. 5/10 veriyorum.