Serenade für Nadia

“Bir şeyden çok eminim; kendimi üzdüğümce üzmedim hiç kimseyi.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben üzgündüm.. Ama onlara yorgunum dedim.
Unutmayın ki , dünyadaki en korkunç şey ümidini kaybetmektir.