Değerli alıntılarınız için teşekkürler
Lokman Şenlik Lokman Şenlik Ve İnsan anlar ki, Yol da Yoldaş da (Allah c.c) Lokman Şenlik Lokman Şenlik Rahman ve Rahim olan Ey Yüce Allahım Yolumda sensin yoldaşımda Türlü nimetlerle donattın dünyamızı Sana çıkar yolumuzu yoldaş ol bizlere Ne Ebubekir dünyayı istedi, ne de dünya onu... Dünya Ömer'e yöneldi ama, Ömer onu kovdu. Osman'a dünyadan bir parça bulaştı. Bizse büsbütün dünyaya bulaştık. Doğru Yolun Sapık Kolları Necip Fazıl Kısakürek Dünyada bize şahdamarımızdan yakın olan Allah Teala varken ben gam çekmem Hz Ebubekir çocuklarıma peygamber sevgisi ve Cenabı Hakkın zikrini miras bıraktım diyordu o halde Hakka yönelelim Yahudi, nerede hangi fikir etrafında birlik ve yekparelik görürse, onu fesada götürmeye ve bu arada kendi çıkarını sağlamaya memur bir bozguncudur Doğru Yolun Sapık Kolları Necip Fazıl Kısakürek Dikkat edelim feasada düşmeyelim İnsanı insan olanı gardaş bilelim Sayısız nimetler var şükredip zikredelim Zikirle gözyaşı ile af dileyip tövbe edelim

Lokman Şenlik

@Misafiriz
·
Ne Ebubekir dünyayı istedi, ne de dünya onu... Dünya Ömer'e yöneldi ama, Ömer onu kovdu. Osman'a dünyadan bir parçacık bulaştı. Bizse büsbütün dünyaya bulaştık.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Din İslam
Aşk susan gönülde gâm yükü, dili mühürlü bir çığlık gibi büyür içte. Söylenmeyen her hece, kalbin duvarına çarpıp geri dönen yankıdır. Ve insan, en çok sustuğu yerde aşkın ağırlığını taşır— kelimeler değil, taşıyamadığı anlam yorar onu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uyan Artık Yiğidim
Cennet gibi bir yerden mihnet yurduna indik Hisse alıp maziden davranmalısın şimdik Sonsuzluğa talipsin sen değeri bilindik Her şey eğilir iken sen durmalısın dimdik İnsanlığın Adem’den sana imtiyaz kaldı Uyan artık yiğidim; gün doğacak az kaldı Büyümek için bekle, arayacaksın dünü Helal yolda emekle, hele yaşa bugünü Olmazı istemekle, bulmazsın namümkünü Neden niçin demekle, çekme hiç gam yükünü Dünyanın tasasından geriye maraz kaldı Uyan artık yiğidim; gün doğacak az kaldı Dünya kafire bayram, mümine ibadetgah Boğazdan geçen haram, ağızdan çıkan günah Rüşvetin adı ikram, gıybetin hükmü mübah Masiva oldu meram, nefse çıkar her cenah Düşünceler bulandı, gönülde araz kaldı Uyan artık yiğidim; gün doğacak az kaldı Hakkın halis kuludur, melekler onu kutlar Kalbin içi uludur, yıkılsın bütün putlar Gözyaşıyla doludur, hüzün yüklü bulutlar Özlem firak yoludur, bitiverir umutlar Müjde verenler gitti, son deme ikaz kaldı
Karanlık. Kapkaranlık bir hece. Değil gece, Gecenin de üstünde.. Kalıp kalıp gam ve kasvetle pişince, İncinince yürek. Bulutların üstüne yükselmeye gayret, Güneşin perdeleri sökülünce. Kaybolup gitti dimağım. Darmadağın buluştu mağlup. Mağdur edebiyatıyla mağrur. Şimdi bana gelince. Yerin dibi midir? Göğün zirvesi midir? Karanlık, Kapkaranlık. Kim bilir şimdi kimledir... Baran Şimşek
Şiir
işin gönül çelmektir senin, mazursun gam nedir hiç bilmezsin, mazursun her hece kan ağlarken ben sensiz sen bir gece sensiz kalmadın, mazursun. - Ahmed Gazali