Hiçbir yararı yok ama bunu kendimize itiraf etmemeliyiz. Zaten gün boyu okulda öğrendiklerimizin bize ne yararı var? Bütün bu yaptıklarımız bize ne katıyor? Yani demek istiyorum ki, kendi özümüze nasıl katkıda bulunuyor? Anlıyorsun, değil mi? Akşam olunca, gene bütün bir günü dolu dolu yaşadığımızı, yeni bilgiler edindiğimizi, ders programını uyguladığımızı biliyoruz ama içimiz boş kalıyor. Yani demek istiyorum ki, iç dünyamız hâlâ açlık duyuyor.
Din dersi mi? Öyle ya! Demek gene oldukça tartışmalı geçecek bir ders... Bana öyle geliyor ki formumda olursam iki kere ikinin beş ettiğini kanıtlar gibi Tanrı'nın da tek olduğunu kanıtlayabilirim.