"Sabah gözlerimi sana açarım. Akşam uykukarımı senden alırım.Nereye, ne yana dönsem karşımda o mutluluğun harikulâde baş dönmesini bulurum.Böyleyken gene de şükretmem halime,hergelelik ,aç gözlülük eder seni üzerim. Aklıma gelmez ki seni usandırır, sana gına getiririm. Sana sıkıntı olurum. Nemsin benim ? Sevgili ,dost, yâr ,arkadaş... Hepsi. En çok da Leyla'sın bana. Bir umudum, dünya gözüm , dikili ağacımsın. "