rus civcivi☁

rus civcivi☁
@gelmegidersin
"Yağmur yağıyor olric. Islanıyor etraf. Ağlarsak kimse anlamaz, değil mi?"
Ah İnsanlar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Gel seninle bir daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanamayacaklara..."
Acı
"Daha çok anlat" dedim. "Hoşuna gidiyor mu?" "Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum. " "Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?" "Gider gibi yaparız..."
Acı
İnsan ancak uzaklaştığında görebiliyordu yakından göremediğini...
Sayfa 219
Acı
çok sevdiğim iroşuma özel
Sen siyah olmuşsun ben beyaz. İkimiz sarılınca renkleneceğiz..
İlişkiler