ss

ss
@gercekokur7
"Burada ölen yalnızca bedenimdir ki zaten ölecekti ölümlüydü.Ama düşüncemi öldüremeyeceksiniz,düşüncem yaşayacak." Deniz Gezmiş
2019 Yılı Mart Ayında Okuduğum Kitaplar | Aşırı Verimli Bir Ay
Martın sonu kitap oldu! Annemle küçük bir laf dalaşı ederek başladığım yeni videomda mart ayında okuduğum kitapları ve kendime kattığım konuları yorumladım kısaca : youtu.be/0QsuJ9RyBtA Bu kitaplar ve konular: 1- Tanrı'nın Yalnız Kırları ve öykü, roman türleri arasındaki farklar, 2- Pal Sokağı Çocukları ile eski çocukluk ve modern çocukluk hayatları, 3- Sis ve Unamuno, Sartre, Kierkegaard varoluşçuluk felsefeleri, edebiyatın nedenselliği, 4- Satranç Ustası Don Sandalio'nun Romanı 5- Üç Örnek Öykü ve Bir Önsöz 6- Kardeşini Doğurmak ve rahatsız olmamız gereken ensest gerçeği, 7- Görme Biçimleri ile yağlı boya ve reklamlar arasındaki farklar, sanatta kadının nesneleşmesi ve sanatın nedenselliği, 8- Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde ile göstergebilimsel açıdan Proust'un yorumlanması ve Proust'un kurgu mantığı, 9- Proust ve Göstergeler 10- Sevgili Arsız Ölüm ile büyülü gerçekçilik ve Tekin ile Marquez'in hayatlarına kısa bir bakış. En beğendiğim kitap Proust'un Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde adlı kitabı oldu. Ama Unamuno ve Berger ile beraber kendime çok şey kattığımı söyleyebilirim. Sizin en beğendiğiniz kitap hangisi olmuştu? Yorumlarınızı beklerim. Destek amacıyla paylaşabilirsiniz zira çocuklara ulaşmama az bir zaman kaldı. :) Keyifli bir nisan ayı dilerim.
Edebiyat
Eminkolnikov isimli okura yanıt verildi
ss
Bi ara half life 3 çıktığında yazArım derdi kızlar.Bu devirde böyleleri kalmad:(:(-hepimiz böylelerini hayal etti-
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2019 Yılı Mart Ayında Okuduğum Kitaplar | Aşırı Verimli Bir Ay
Martın sonu kitap oldu! Annemle küçük bir laf dalaşı ederek başladığım yeni videomda mart ayında okuduğum kitapları ve kendime kattığım konuları yorumladım kısaca : youtu.be/0QsuJ9RyBtA Bu kitaplar ve konular: 1- Tanrı'nın Yalnız Kırları ve öykü, roman türleri arasındaki farklar, 2- Pal Sokağı Çocukları ile eski çocukluk ve modern çocukluk hayatları, 3- Sis ve Unamuno, Sartre, Kierkegaard varoluşçuluk felsefeleri, edebiyatın nedenselliği, 4- Satranç Ustası Don Sandalio'nun Romanı 5- Üç Örnek Öykü ve Bir Önsöz 6- Kardeşini Doğurmak ve rahatsız olmamız gereken ensest gerçeği, 7- Görme Biçimleri ile yağlı boya ve reklamlar arasındaki farklar, sanatta kadının nesneleşmesi ve sanatın nedenselliği, 8- Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde ile göstergebilimsel açıdan Proust'un yorumlanması ve Proust'un kurgu mantığı, 9- Proust ve Göstergeler 10- Sevgili Arsız Ölüm ile büyülü gerçekçilik ve Tekin ile Marquez'in hayatlarına kısa bir bakış. En beğendiğim kitap Proust'un Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde adlı kitabı oldu. Ama Unamuno ve Berger ile beraber kendime çok şey kattığımı söyleyebilirim. Sizin en beğendiğiniz kitap hangisi olmuştu? Yorumlarınızı beklerim. Destek amacıyla paylaşabilirsiniz zira çocuklara ulaşmama az bir zaman kaldı. :) Keyifli bir nisan ayı dilerim.
Edebiyat
ss isimli okura yanıt verildi
ss
Tamamen Distopya.-para için oyun çıkardıkları günler-
2019 Yılı Mart Ayında Okuduğum Kitaplar | Aşırı Verimli Bir Ay
Martın sonu kitap oldu! Annemle küçük bir laf dalaşı ederek başladığım yeni videomda mart ayında okuduğum kitapları ve kendime kattığım konuları yorumladım kısaca : youtu.be/0QsuJ9RyBtA Bu kitaplar ve konular: 1- Tanrı'nın Yalnız Kırları ve öykü, roman türleri arasındaki farklar, 2- Pal Sokağı Çocukları ile eski çocukluk ve modern çocukluk hayatları, 3- Sis ve Unamuno, Sartre, Kierkegaard varoluşçuluk felsefeleri, edebiyatın nedenselliği, 4- Satranç Ustası Don Sandalio'nun Romanı 5- Üç Örnek Öykü ve Bir Önsöz 6- Kardeşini Doğurmak ve rahatsız olmamız gereken ensest gerçeği, 7- Görme Biçimleri ile yağlı boya ve reklamlar arasındaki farklar, sanatta kadının nesneleşmesi ve sanatın nedenselliği, 8- Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde ile göstergebilimsel açıdan Proust'un yorumlanması ve Proust'un kurgu mantığı, 9- Proust ve Göstergeler 10- Sevgili Arsız Ölüm ile büyülü gerçekçilik ve Tekin ile Marquez'in hayatlarına kısa bir bakış. En beğendiğim kitap Proust'un Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde adlı kitabı oldu. Ama Unamuno ve Berger ile beraber kendime çok şey kattığımı söyleyebilirim. Sizin en beğendiğiniz kitap hangisi olmuştu? Yorumlarınızı beklerim. Destek amacıyla paylaşabilirsiniz zira çocuklara ulaşmama az bir zaman kaldı. :) Keyifli bir nisan ayı dilerim.
Edebiyat
ss isimli okura yanıt verildi
ss
Cidden half life 3 çıktı deseler inanmam,onun için Kafka'nın yeni kitap yazması lazım:) Yılan hikayesi oldu tüm half life severlerin tek umudu 3000' ki yıllarda çıkabilecek olmasıdır.
2019 Yılı Mart Ayında Okuduğum Kitaplar | Aşırı Verimli Bir Ay
Martın sonu kitap oldu! Annemle küçük bir laf dalaşı ederek başladığım yeni videomda mart ayında okuduğum kitapları ve kendime kattığım konuları yorumladım kısaca : youtu.be/0QsuJ9RyBtA Bu kitaplar ve konular: 1- Tanrı'nın Yalnız Kırları ve öykü, roman türleri arasındaki farklar, 2- Pal Sokağı Çocukları ile eski çocukluk ve modern çocukluk hayatları, 3- Sis ve Unamuno, Sartre, Kierkegaard varoluşçuluk felsefeleri, edebiyatın nedenselliği, 4- Satranç Ustası Don Sandalio'nun Romanı 5- Üç Örnek Öykü ve Bir Önsöz 6- Kardeşini Doğurmak ve rahatsız olmamız gereken ensest gerçeği, 7- Görme Biçimleri ile yağlı boya ve reklamlar arasındaki farklar, sanatta kadının nesneleşmesi ve sanatın nedenselliği, 8- Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde ile göstergebilimsel açıdan Proust'un yorumlanması ve Proust'un kurgu mantığı, 9- Proust ve Göstergeler 10- Sevgili Arsız Ölüm ile büyülü gerçekçilik ve Tekin ile Marquez'in hayatlarına kısa bir bakış. En beğendiğim kitap Proust'un Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde adlı kitabı oldu. Ama Unamuno ve Berger ile beraber kendime çok şey kattığımı söyleyebilirim. Sizin en beğendiğiniz kitap hangisi olmuştu? Yorumlarınızı beklerim. Destek amacıyla paylaşabilirsiniz zira çocuklara ulaşmama az bir zaman kaldı. :) Keyifli bir nisan ayı dilerim.
Edebiyat
ss
Kıyafetinde bir sıkıntı yok mu?Benim bildiğim orada 3 yazmalıydı. Bu arada doğrudur 3008 yılından geliyorum:):):) Ellerine sağlık yine de!