Kendimi kandırmamam gerek,o genç adam benimle dünyanın öbür ucuna gitmek istese,giderdim.Ah keşke bana bir sarılsaydı...İnsanların düşüncelerine,dedikodularına,adımı lekelemeye aldırmaz ben de Madam Heriette gibi yüreğimin sesini dinlerdim....Sonunu görmez,bilmek de istemez,onunla olan anlarımın keyfini çıkarmaya çalışırdım.
....
Keşke bana bir adım atsa,anlamaya çalışsa,o an ona kalbimi tüm berraklığıyla açıverirdim.
"Bazen çekip gitmek gerekir ardına bile bakmadan... Birkaç gece ağlamayı göze alıp ömür boyu ağlamaktan kurtulmak için gitmek gerek... Sevilmediğini kabul etmeli insan, istenmediğini anlamalı. Sen çok seviyorsun diye karşındakinin de aynı sevgiyi sana karşı hissetmek zorunda olmadığını anlamalı...
Başınıza gelebilecek felaketlerin en sonuna vardığınızda öyle bir an gelir ki orada artık yapayalnızsınızdır. Dünyanın sonudur bu. Hüzünden bile, size ait olan hüzünden, yanıt gelmiyordur, bu durumda artık gerisin geriye gitmesini bilmek gerek, insanların yanına, kim olursa olsun. Bu gibi durumlarda kimse müşkülpesent değildir, çünkü ağlayabilmek için dahi her şeyi yeniden başladığı noktaya geri dönmek gerek, onlarla birlikte geri gitmek gerek.