Öyle bir dayın olduğu için bahtlıymışsın gadeşim. Benim dayım ise köy enstitüsünün ilk mezunlarındandı. İlkokula dayımın müdür olduğu okulda başlamıştım. 4.sınıfta iken benim okuma merakımı keşfetmiş olacak ki, bana Aziz Nesin, Fakir Baykurt, Yaşar Kemal vb gibi kemalistlerin kitaplarını verirdi... Okudum ama ters tepti bende, en azılı antikemalist oldum, ahbesi hiç sevmemiştim çünkü, Rabbim sevdirmedi... Dayım da sükût-u hayâl son haddinde tabiî...