5'ini okudum 1'ini yarim biraktim, liste cok kaliteli bence cunku yarim biraktigim hobbit'ti ve yarim birakma sebebim bile oylesine okuyabilecegim degil de aklimi vermemin gerektigi bir kitap olmasi ve o donem veremememdi. diger bes zaten asiri guzel (akhilleus, kirke, martin eden, kucuk prens, gece yarisi kutuphanesi)